wtorek, 24 marca 2020

Wiosna-LPS

Hej! W końcu wiosna, wszystko robi się zielone i piękne. Dlatego to moja ulubiona pora roku. Niestety teraz panuję ta straszna pandemia koronawirusa. I nie można się spotykać, chodzić na miasto i w ogóle. Jednak jeszcze można chodzić na spacery do miejsc gdzie nie ma pełno ludzi. Ja wybieram się prawie każdego dnia na spacer do lasu. Dzisiaj też tak było, zrobiłam kilka zdjęć moich LPS. Kilka zdjęć robiła moja mama. Pokażę wam zdjęcia zrobione przeze mnie.

A teraz zrobione przez moją mamę:




Oglądnijcie ten film. Wiem, że już trochę stary, ale piękny. A ona umie robić piękne zdjęcia. 

Mam nadzieję, że będziecie odwiedzać mojego bloga.
Do zobaczenia!!😀😎🌞

4 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowo brawo. Zazdroszczę wizyt w lesie, niestety mam daleko do bezludnych lasów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia.��też kocham las.lubieę w nim przebywa .wiesz że, przytulanie się do drzew daję dużo energii?�😘🌿☘️🌳🙏💖 ciocia Maja

    OdpowiedzUsuń

Skąd wzieła sie nazwa lps pop?

Hej! Wiem i bardzo przepraszam, że aż tak długo nie było żadnych postów. 😥 Zanim przejdziemy do głównego tematu chcę życzyć wam wszystkiego...