piątek, 27 marca 2020

Czy można zrobić ładne zdjęcia LPS w domu?

Hej!!! Witajcie ponownie. Przepraszam, że wczoraj nie wrzuciłam nic na bloga.😩Ale po prostu czasami mam tak, że nic mi się nie chce, nic nie przychodzi mi do głowy. Ale dzisiaj wracam do was z nowym postem!!😘😃Dzisiejszy post będzie o tym czy można zrobić ładne zdjęcia LPS w domu. Moim zdaniem ładne zdjęcia nie tylko wychodzą na łonie natury. Ładne zdjęcia można zrobić też w domu!😄😄 Więc dzisiaj przedstawię wam kilka zdjęć zrobionych w moim domu. Chciałabym wam jeszcze powiedzieć, że zdjęcia LPS można robić w każdym miejscu, i jeśli się postarasz, użyjesz wyobraźni to te zdjęcia wyjdą wam niesamowicie. Zdjęcia można robić na jakimkolwiek tle. Na tle obrazu, w doniczce itp. A teraz pokażę wam tych kilka zdjęć, które dzisiaj zrobiłam w domu.


To zdjęcie zrobione jest w ziemi w doniczce.☘❥
Z zdjęć to będzie na tyle. Piszcie w komentarzach czy wyszły mi te zdjęcia, czy może przeciwnie.
Miłego dnia!🔆🌍
Do zobaczenia!!!!!!







3 komentarze:

  1. Moje ulubione to to przedostatnie zdjęcie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugie i czwarte są moimi ulubionymi. :D Jednak radziłabym Ci wyłączyć dodawanie znaku wodnego, za bardzo przyciąga on wzrok.

    OdpowiedzUsuń

Skąd wzieła sie nazwa lps pop?

Hej! Wiem i bardzo przepraszam, że aż tak długo nie było żadnych postów. 😥 Zanim przejdziemy do głównego tematu chcę życzyć wam wszystkiego...