środa, 1 kwietnia 2020

Prima Aprilis

Hej!!! Długo mnie nie było. Ale jestem!!! No i z okazji, że dzisiaj mamy Prima  Aprilis witam was na specjalnym poście z tej okazji.😀😃 Dobrze więc zaczynajmy!!
Jeszcze przypominam, że za niedługo Wielkanoc!!! Ja już wiem co bym chciała, a wy? Jak się domyślacie chciałabym LPS. A te LPS to... Trzy piękne Corgi!!!!!!!!! Ale nic nie zdradzam, po Wielkanocy wszystko pokażę. 🐇 Opowiem wam krótką historyjkę, która działa się dzisiaj. Zaczynajmy!!!


Ranek godzina 8:50
 Moja mama szybko wstała bo miała sprawę do załatwienia o godz. 9:00. Chwilę później i ja się obudziłam. Poszłam zobaczyć gdzie jest moja mama. Następnie okazało się, że mama się pomyliła i ta sprawa jest do załatwienia o 10:00. Więc mama przygotowała mi śniadanie i zrobiła herbatę, poszłam do salonu i włączyłam telewizję. Nagle przypomniało mi się, że dzisiaj Prima Aprilis!! Więc pobiegłam do pokoju i wzięłam czarny długopis. Potem weszłam do toalety, odwinęłam trochę papieru toaletowego i narysowałam na nim dwa pająki. Wróciłam do salonu i dalej coś oglądałam. Gdy mama skończyła, poszła do toalety. I pewnie domyślacie się co w tedy się stało...
Ja krzyknęłam:
-Prima Aprilis, uważaj bo się pomylisz!!!!
Potem działy się już normalne rzeczy dopóki ja i moja mama nie wpadłyśmy na pomysł aby zrobić żart mojemu tacie i bratu. Więc wydrukowałyśmy szaro-czarną tarantulę, wycięłam ją, razem z mamą dopasowałyśmy kształt do deski klozetowej. No i przykleiłyśmy tarantulę do dwóch sklejonych razem białych kartek A4. Następnie przykleiłyśmy, tak, że wyglądało to tak jak by w kibelku była tarantula!!!😂😂😂I czekałyśmy...

Dobrze to będzie koniec historii. Zobaczcie teraz kilka zdjęć, które zrobiłam z mamą w domu. Było wtedy już ciemno więc wyszedł super efekt. Sami oceńcie.





I jak, ładne zdjęcia?
Życzę wam miłego dnia i dużo śmiechu.😁
Piszcie w komentarzach czy nabraliście dzisiaj kogoś. 
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Do zobaczenia!!!🙌🙌




2 komentarze:

  1. Ciekawe zdjęcia. Fajnie wyglądają z tym czarno-białym filtrem. :> Nie nabrałam nikogo, ale dałam się nabrać na odejście mojej ulubionej YouTuberki. xD

    OdpowiedzUsuń

Skąd wzieła sie nazwa lps pop?

Hej! Wiem i bardzo przepraszam, że aż tak długo nie było żadnych postów. 😥 Zanim przejdziemy do głównego tematu chcę życzyć wam wszystkiego...