sobota, 25 kwietnia 2020

Nuda W Domu? Plan na zabawę LPS!!

Hejo!!!

Wiem, że przez długi czas nie było żadnych postów, ale zaczęłam się spotykać z moimi BFF. Są to dwie wspaniałe dziewczyny, a na dodatek mają tak samo na imię. 😁😁 Wiem, że teraz można już iść do parku lub do lasu, ale jeśli ktoś się nudzi to przychodzę z tym postem. Jak nie macie pomysłu na zabawę LPS, to ten post jest idealny dla was. Podam wam krótki scenariusz opowiadania, który wymyśliłam sama. Możecie się inspirować nim w zabawie. Mam nadzieję, że spodoba wam się ten post. A więc zaczynajmy!!!!!


- Aschli, czas wstawać dzisiaj przychodzi do ciebie Noa - mówi mama.
- Yyyyy… Co?! - szybko wstaje z łóżka Aschli.
Aschli strasznie zmęczona wstaje z łóżka i podchodzi do szafy by się w coś ubrać. Wybiera różową obrożę i próbuję się wyprostować. Co chwilę otwiera buzię i ziewa. Szybkim krokiem schodzi po schodach i idzie prosto do jadalni. W jadalni czeka na nią już śniadanie.
- Kochanie otwórz drzwi Noa jak będzie pukał, ja idę do pracy.
- Co? Yy, tak jasne.
Mama wychodzi z domu, a Aschli przysypia przy jedzeniu. Nagle dzwo dzwonek. Aschli szybko się budzi i podchodzi do drzwi. Aschli otwiera drzwi i zaspana wita się z nim.
- Hej, Aschli co ty wczoraj robiłaś, że jesteś jeszcze taka śpiąca? - pyta roześmiany Noa.
- A nic konkretnego - odpowiada Aschli.
Razem idą po schodach do pokoju Aschli i tam siadają na łóżku.
- Nie chcę cię obrażać czy coś, ale w takim stanie na pewno dzisiaj nie skończymy tej pracy na biologię - mówi Noa.
- Co?! Jakiej pracy na biologię?!
- Przecież wczoraj cały czas o niej mówiłaś Aschli.
- Yyyyyyyyyy. - jąka się Aschli.
W pokoju zapada cisza. Aschli próbuje sobie przypomnieć wczorajszy dzień, ale to na marne.


Mam nadzieję, że chociaż troszeczkę pomogłam. To jest taki początek, którym możecie się zainspirować, a dalszą część wymyślcie sami. Piszcie w komentarzach czy częściej mają być takie posty jak ten. 😊

Pozdrawiam!!.🙌😘
 Do zobaczenia!☘🌳🌎



3 komentarze:

  1. I co częściej mają być takie posty?

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio? Ponudzić? W sumie jak wstawiłam tego posta to też się zorientowałam, że przypomina to opowiadanie. Xd :)

    OdpowiedzUsuń

Skąd wzieła sie nazwa lps pop?

Hej! Wiem i bardzo przepraszam, że aż tak długo nie było żadnych postów. 😥 Zanim przejdziemy do głównego tematu chcę życzyć wam wszystkiego...